Statement Armband Rosé

44.95 per stuk

| Nog 2 op voorraad

op vooraad | Voor 15:00 uur besteld, direct verzonden

    Emoticons worden niet meegeprint

    • 14.95 €

  • Achteraf betalen
  • Altijd als cadeau verpakt
  • Niet goed, geld terug
  • Klantenbeoordeling 9.2/10
  • Gratis verzending v.a. 50 euro
  • Voor 15:00 uur besteld, volgende dag in huis

    Wij leveren dagelijks vanuit eigen voorraad. QLS haalt onze pakketten om 15.00 op en zal je pakketje in de meeste gevallen de volgende dag al bij je thuis afleveren. Hou rekening met drukte en langere levertijden tijdens feestdagen.

Description

Deze rosé statement Armband is een echte Eye-catcher. Draag deze mooie armband bij je zomerse kleding, een casual outfit of tijdens een formelere gelegenheid. Deze roze statement armband is vrijwel overal bij te combineren. Je zult er direct mee opvallen gezien de prachtige kristallen die je zullen laten stralen in de zon. De armband is er ook in een transparante of roze versie met verschillende grote en kleine kristallen.

Additional information
Kleur

Rosé

Materiaal

Roestvrij staal

Steen

Swarovski

Stijl

Classic

Vorm

Rond

Veelgestelde vragen

Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen
Online bestellen is snel, veilig en vertrouwd:

  • Kies een artikel, en/of maat.
  • Voeg het artikel toe aan je winkelmandje.
  • Klik op ‘Afrekenen’.
  • Vul je gegevens in.
  • Controleer alle gegevens en druk op de 'doorgaan met de verzending'-button.
  • Druk hierna op de 'verder naar betalen'-button
  • Kies een betaalmethode.
  • Klik op ‘bestelling afronden’-button om de bestelling af te ronden.
Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt jouw bestelling op verschillende manieren betalen. Hieronder vind je een overzicht van de verschillende betaalmethoden die je bij Juwelia kan hanteren.

  • Ideal: Betalen in je vertrouwde internet bankieren omgeving.
  • Credit card: Bestel jouw product via je creditcard.
  • After Pay: Wil je liever achteraf betalen? Gebrui dan Klarna als betaalwijze.
  • PayPal: Betaal je bestelling gemakkelijk via PayPal.
  • Sofort banking: Bestel je product gemakkelijk, ook al zit je in een ander land.
Bestelling annuleren

Het is mogelijk bestellingen te annuleren tot het moment dat deze door ons in verwerking zijn genomen. Neem contact op met de klantenservice om een bestelling te annuleren, dit doe je per mail info@juwelia.nl Vergeet hierbij niet om je naam en bestelnummer op te geven zodat wij je bestelling snel terug kunnen vinden.

Bezorgen & Levering
Wat is de levertijd?

Wanneer jij je bestelling voor 16:00 hebt besteld, dan gaat het dezelfde dag de deur nog uit en op de post. Echter kunnen wij niet beloven dat het product er de volgende dag al is. Dit ligt namelijk aan de vervoerder, waarmee het product wordt bezorgd. Meestal is het product er de volgende dag, maar dit kan niet altijd het geval zijn.

Zodra jij een bestelling geplaatst hebt bij ons lichten wij je in met belangrijke informatie. Op deze manier weet jij precies wanneer je het pakketje kunt verwachten.

Wat zijn de verzendkosten?

Alle producten in deze webshop worden verzonden met Track & Trace. Bij Juwelia krijg je een gratis verzending vanaf €40,-. Voor alle bestellingen onder de €40,- bedragen de verzendkosten €4,80. Als je een bestelling hebt geplaatst van boven de €40,- krijg je dus ook gratis track en trace op de verzending. De meeste pakketjes zijn brievenbuspakketjes en hier hoef je dus niet voor thuis te blijven om het aan te nemen van de bezorger. In enkele uitzonderingen waarbij er in één bestelling meer dan 3 of 4 artikelen zitten wordt het een groter pakketje dat niet door de brievenbus past en wat zal worden afgeleverd door een bezorger aan de deur.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij het pakketje binnen krijgen. Retourneren wij het bedrag zo snel mogelijk terug naar jouw rekening.

Ruilen en Retourneren
Retourneren

Is je bestelling niet wat je verwacht had? Juwelia biedt je de garantie om je bestelling 14 na aankoop te retourneren en je geld terug te krijgen.

Dit kan logischerwijs enkel met onbeschadigde sieraden die liefst in de originele verpakking worden teruggestuurd. Gelieve ook het pakket voldoende frankeren. Na ontvangst van de goederen betalen wij het factuurbedrag binnen de 14 dagen aan je terug. Zowel de kosten als het risico van verzenden (bijvoorbeeld als een pakket zoek raakt bij PostNL) zijn bij een retournering voor eigen rekening. Wil je dus zeker zijn dat het pakketje bij ons aankomt, verstuur dan je retour aangetekend of als pakketje.

Retourzendingen die niet identificeerbaar zijn, worden indien dit mogelijk is, teruggestuurd naar de afzender. Let op! De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Let op! Om hygiënische redenen mogen oorbellen niet zijn gepast. Retouren die hier niet aan voldoen, die zijn beschadigd, vervuild of gewijzigd kunnen worden geweigerd en worden dus niet terugbetaald.

Ruilen

Ben je niet tevreden over het artikel dat je had besteld en wil je het graag ruilen voor een ander artikel? Dat kan! Stuur even een bericht via het contactformulier en geef daarbij duidelijk je naam en ordernummer aan en laat ons weten welk artikel je liever ontvangt (artikelnummer). Wij nemen dan contact met je op over een eventuele terugbetaling/bijbetaling en hoe je het ontvangen artikel het beste naar ons kunt retourneren. eventuele verzendkosten die hierbij gepaard gaan zijn voor rekening van de klant.

Postadres

Postadres
Stuur je jouw pakket liever retour via een ander verzendbedrijf dan met DHL via de track&trace pagina?

Stuur je pakket naar:

Juwelia
Radonweg 30
3812 RL Amersfoort

Garantie & Producten
Garantie

Garantie

Juwelia is verantwoordelijk voor het leveren van goede producten. De producten van Juwelia vallen onder de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat we ervoor zorgen dat geleverde producten niet kapot of beschadigd zijn.

Heb je overhoopt toch een klacht over een artikel? Neem dan contact op met de klantenservice via het contactformulier. Als de klacht gegrond blijkt, beslist Juwelia of tot reparatie of vervanging wordt overgegaan.

Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie indien:

  • beschadiging door opzet, of door nalatigheid
  • normale slijtage
Hoe meet ik mijn armband maat?

Het is natuurlijk belangrijk dat de armband die je besteld, ook daadwerkelijk om je pols past. Om die reden hebben wij een paar menieren om je armband maat op te meten op een rijtje gezet.

  1. Gebruik een bestaande armband: Heb je al een bestaande armband die goed past? Dan hoef je die armband alleen maar op te meten met een liniaal. Op die manier kun je je armband maat makkelijk opmeten.
  2. Meet de omtrek van je pols: Je kunt de omtrek van je pols op meten om erachter te komen wat jouw armbaand maat is. Dit kun je het beste doen om een meetlint te gebruiken. Leg deze net boven het knobbeltje boven je pols, hier gaat de armband namelijk zitten. Vervolgens lees je af hoeveel cm de omtrek is en dan ben je klaar!
Hoe weet ik mijn ringmaat?

Wil je weten wat jouw ringmaat is, dan zijn daar meerdere manieren om daar achter te komen. Wij hebben er een paar voor je op een rijtje gezet, zodat jij je ringmaat gemakkelijk kunt opmeten.

  1. Een al passende ring gebruiken: Mocht je thuis al een ring hebben die je al mooi past. Dan kun je je ring opmeten met de doorsnede van de binnenkant. Het aantal millimeters is jouw ringmaat.
  2. Meten met een touwtje: Je kunt je ringmaat ook meten met een touwtje. Pak een touwtje en wikkel deze strak om je vinger. Wanneer de touwtjes bij elkaar komen zet je een streepje neer. Vervolgens leg je het touwtje in de breedte neer en meet je met een liniaal of geodriehoek de millimimeters.
Statement Armband Rosé
44.95 per stuk